من به چپ میخابم خیلی زیر سینم درد میکنه اونم طبیعیه؟انگار روده هام له میشن
وای منم ترشحاتم زیاد شده طبیعیه؟کمردرد هم دارم
شیاف پروژسترون بزار عزیزم آروم میکنه دهن رحم هم بسته نگه میداره
فقط استراحت کن فعالییت نکن
دل درد طبیعیہ طورے نیس ان شاء اللہ تا یک ھفتہ اتفاقے نمیوفتہ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.