40هفته خیلی دیره واسه سز که
چرا زودتر نوبت نداده دکترت؟؟؟؟
دکترت کیه عزیزم؟؟
خیلی دیره برای سزارین، دکتر من پایان ۳۸ هفته و دو روز گف سزارینت میکنم، به نظرم اگه مشکلی نداره حتما با دکترت مشورت کن و زودتر انجام بده که درد زایمان طبیعی رو هم تحمل نکنی ودوباره کاری نشه
باید حتما سز کنم
تورو خدا جواب بدین من هروقت درد یا انقباض دارم خیلی افسرده میشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.