دیگه سر موعدت برو پیش دکتر حالا یا میگه بستری بشو و آمپول فشار میزگه یا میگه بازم صبر کن ولی تندتند nst بده
منم هنوز زایمان نکردم
ولی دکتر نرفتم منتظرم تا فردا پس فردا بعد
واقعاهرکی یجور درگیره شما ۴۰هفته میگی چکارکنم دردم شروع شه من نزدیک۳۰هفته میگم چکارکنم ۷هفته دیگه حداقل دووم بیارم
دردت نگرف با امپول فشار میزایی
زیاد ورزش کن اصلا نشین یسره پله نوردی کن نزدیکی کن پیاده روی ورزشای لگنی اینارو بکن یشب خودتو حسابی خسته کن تا دردت بگیره
تا ظهر اون روز صبر میکنی اگه دردات شروع نشد میری بیمارستان میگی بهشون ، اونجا دیگه خودشون رسیدگی میکنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.