هعیییی منم ۲۹ اسفندم🫠دلم میخواد بیوفته توی فروردین
خواهر ولی اگه ورزش نکنی هم بعدا موقع زایمان خیلی سختت میشه🥲
همون ۲۹فروردین ساعت ۱۲شب ب بعدم بشه خوبه🤣
من دوستم همه سنو هاش زده ۲۶برج ۱۱ امروز ۲روزه میگذره هنوز زایمان نکرده
اصلا ورزش نکن تا به ۴۰ هفته برسی
وای من خیلی فعالیت داشتم
خداکنه صبرکنه تا یکم فروردین
من که دیگه میگم خدا کنه 37هفته ام پر شد زایمان کنم یعنی توی هفته 38که بچه کامل هستش و خیالم راحته چون سنگین که میشی سخته برات
منم. خیلی دوس دارم دقیقا 1.1باشه مصادف با تولد همسرم و نیمه اول میشه
منم دقیقا هم تاریخیم. من که از دیروزه ورزش هامو دارم شردع میکنم
یک هفته مونده منظم سفت و سخت ورزش کن پیادروی برو رابطه بدون جلوگیری داشته باش . کپسول گل مغربی استفاده کن
بازم یادم بیاد میام میگم عزیزم 🤭😂
منم ۱فروردینم ولی چون سزارین هستم۱۷ اسفند زایمان می کنم
بچم می افته این سال
خیلییی سخته تا اونموقع کیسه پاره نشه
تاریخ ان تی مهمه طبق اون تاریخ باید حساب کنی ولی اگ ورزش و پیاده روی نکنی زایمانت سخت میشه
به نظرم ورزش نکن کلا روزای اخر استراحت کن. دوست من همینجوری رسوند به ۴۱ هفته ۱/۱/۱ به دنیا اومد بچش😍
یکم هفتت بالاتر بره سنگین بشی تنها چیزی ک برات مهم نیست تاریخه فقط میگی زایمان کنم😂
میشه بشرطی که استراحت مطلق باشی که کیسه ابت پاره نشه یا دهانه رحم باز نشه
بنظرم تا میتونی این یک ماه رو استراحت کن حداقل بچت تو سال جدید بیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.