برو دکتر بهی زنان پولی سزارینت میکنه
عزیزم منم دوتا میوم ۷ ۸ سانتی دارم
میوم احتمال خونربزی داره طبیعی امن تره
سرارین ممکنه خونریزی شدید کنی
فیبروم ربطی به زایمان نداره مگر اینکه کانال زایمان توسط فیبروم بسته شده باشه سزارین میکنن
دکترتو عوض کن من دوستم فیبروم داشت سز شد
نامه ام داشته باشی بیمارستان دولتی اول نمیبرتت عمل
دکترتو عوض کن
من یادم میاد یه بار توی یکی از ویزیت هام یه خانوم قبل از من اومده بود به دکتر میگفت ترس از زایمان طبیعی دارم
دکتر بهش گفت باید بری از دو تا روانشناس نامه بیاری که تایید کنن ترس از زایمان طبیعی داری تا بهت نامه برای سزارین بدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.