من طبیعیم ولی ازاول زایمان تاالان سرپام کاراموخودم انجام میدم شکرخدا منت کسیم سرم نیست طبیعی خیلی بهتره
دیگه خوب باشه بد باشه یچیزییه که گردنمونه😂
شکی نیست عزیزم
دقیقا کاش راه دیگه ای داشتیم برای بدنیا اوردن۸😂
خب چیکار کنیم؟؟؟؟میخوای همون تو بزرگش کنیم؟!
دقیقا
جفتش سختیهای خودش داره
یک کاری که کردیم دیگه😂
رفته بودیم دکتر هی آه و ناله میکردیم میگفت اون موفعی که داشتی میدادی و عشق و حال میکردی باید فکر اینجاشو میکردی 🤣
والا من سزارین کردم ولی بعد عمل امپول فشار تزریق کردن تو سرم درد طبیعی هم کشیدم بعدش گفتن باعث جمع شدن رحم میشه
دیگه همینه ک بهشت بهمون وعده داده شده دردی غیرقابل تحمل باید کشید
الان فهمیدی😂😑
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.