۱۲ پاسخ

من طبیعیم ولی ازاول زایمان تاالان سرپام کاراموخودم انجام میدم شکرخدا منت کسیم سرم نیست طبیعی خیلی بهتره

دیگه خوب باشه بد باشه یچیزییه که گردنمونه😂

شکی نیست عزیزم

دقیقا کاش راه دیگه ای داشتیم برای بدنیا اوردن۸😂

خب چیکار کنیم؟؟؟؟میخوای همون تو بزرگش کنیم؟!

دقیقا

جفتش سختی‌های خودش داره

یک کاری که کردیم دیگه😂

رفته بودیم دکتر هی آه و ناله میکردیم میگفت اون موفعی که داشتی میدادی و عشق و حال میکردی باید فکر اینجاشو میکردی 🤣

والا من سزارین کردم ولی بعد عمل امپول فشار تزریق کردن تو سرم درد طبیعی هم کشیدم بعدش گفتن باعث جمع شدن رحم میشه

دیگه همینه ک بهشت بهمون وعده داده شده دردی غیرقابل تحمل باید کشید

الان فهمیدی😂😑

سوال های مرتبط