برو آوان خیلی عالیه کلا نیم ساعتم طول نمیکشع با بیهوشی
من داخل کوثر رفتم ساختمان پزشکان فارابی روبه رو بیمارستان
ترس نداره اصلا درد هم نداره منکه نفهمیدم
من رفتم تو کلاه دوز بی هوشم نشدم دردش بازم قابل تحمل بود
فکر نکنم با بی هوشی انجام بدن من رفتم بهساز طب گفتن با بی هوشی انجام نمیشه
اصلأ نترس عزیزم انقد ترسناک نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.