۲ پاسخ

سلام عزیزم من کارم ادیت عکس هست با هزینه خیلی کم عکسای ساده بچهارو تبدیل به آتلیه ای میکنم اینم نمونه کارم بعد رضایت هزینش میگیرم اگه دوست نداشتی هزینش نمیگیرم 🥰👇🏻

تصویر

بفرما

تصویر

سوال های مرتبط

مامان وروجک مامان وروجک ۱۴ ماهگی
مامان مــ🌙ـاهلین مامان مــ🌙ـاهلین ۴ ماهگی
مامان کیان ☘️ کاوه☘️ مامان کیان ☘️ کاوه☘️ ۱۳ ماهگی
مامان فُؤاد🫀 مامان فُؤاد🫀 ۴ ماهگی
مامان امیرعلی🩵 مامان امیرعلی🩵 ۳ ماهگی