کته چجوری باید درست کنم

۳ پاسخ

برنج باید بپزی دیگه

برای خودتون یا نی نی؟ برای خودتون اگر میخوای، مثلا سه پیمونه برنج خیس کردی، اگر برنجت خیلی تازه اس چهار پیمونه اب، اگر برنجت تازه نیست برای سه پیمونه برنج چهار و نیم پیمونه یا پنج پیمونه اب میتونی بریزی، به ازای هر پیمونه یه ق مربا خوری سرخالی نمک و یه ق غذاخوری روغن بریز، بذار ابش کامل خشک بشه برای اینکه مطمعن بشی با یه قاشق از وسط برنج بکش کف قابلمه اگه اب نبود دمکنی ببند دم بنداز با شعله خیلی کم، میتونی شعله پخش کن هم بذاری که تهدیگ یه دستی بهت بده نوش جان

برنج بریز ب اندازه نصب بند انگش‌اب روزی برنج بگیر نمک‌روغن کم‌کن تبش ک‌خشک‌شد دم‌کن اگ‌برنجت دیر میپزه ب اندازه یک‌بند انگش‌اب روی برنج‌بگیره

سوال های مرتبط

مامان وروجک کوچولو مامان وروجک کوچولو ۱ سالگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۸ ماهگی
مامان حلما خوشگله مامان حلما خوشگله ۱ سالگی