۳ پاسخ

دکتر هانا توی تجویزش نوشته بود سمت چپ رو اول بده بعد 1ساعت تبش رو بگیر اگر پایبن نیومد ایبوپروفن بده،ایبوپروفن رو با شکم پر بده ک اذیت نشه

ایبوپرفن رو هر ۸ ساعت در صورت تب بالا هر ۶ ساعت و فقط یکشو بده

یکیشو بده فقط

سوال های مرتبط

مامان فرشته زندگیم مامان فرشته زندگیم ۱ سالگی