۳ پاسخ

آره خواهرشوهر م همش شیرخشک ک بهداشت میداد ب بچه هش میداد

مامان من زمان برادرم میداد خوب بود

فک کنم همین مارکا ک توداروخونه باشن هستن

سوال های مرتبط

مامان مهدی یار گندم مامان مهدی یار گندم ۳ سالگی