شمالی که اصلااا زایمان انجام نمیده
دکتر کاملیا همیری خوبه که من میشناسم
اینا ک فکر نکنم هیچکدوم سزارین کنن . دکتر پیشوایی خوبه دستش هم سبکه . ولی مادر و کودک نیست . دنا و اردیبهشت
دکتر عمویی که اصلا ویزیت نمیکنه نوبتاش خیلی سخت گیر میاد
احمد زاده انکولوژیسته بنظرم برو پیش ی دکتر دیگه
دکتر شمالی سزارین نمیکنه. اصلا باردار که شدی دیگه بعد از تشکیل قلب نمیبیندت. چندتا دکتر اورده پیش خودش، اونا ویزیت بارداری و سزارین انجام میدن.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.