من خوراکی و وسایلاش رو میزارم
من نظر هارو خوندم دلم خاستم منم یه کوله بگیرم😍
اره خیلی خوبه واسه اینکه چندساعت بخای بری جایی یامهمونی کوتاه مدت..البته من یکم جادارترگرفتم که حداقل مای بیبی ولباس وقمقش جاشه..این مدلیه واس پسرم..قبلاخیلی سخت بودهنش مجبوربودم کیف بزرگتربگیرم وسیله خودم وپسرموتوش بزارم
آره من واسه جایی ک میخوام کم بمونم میبرم دوست لباس با چندتاپوشک جا میشه
من بیشتر برا زیبایی خریدم اما کاربرد هم داره مثلا کلاس مادر و کودک میرفتیم وسایلشو میذاشتم توش🫠
برای وسایل ضروریه
و خیلی نازنازی میشه روو شونه های خودش ک میندازم
پوشک و دستمال مرطوب و شیشه ابش جا میشه توش
اره خیلی خوبه من واسه ویهان فکر کنم ۴ ماهش بود گرفتم جایی واسه چند ساعت میرم انو میبرم
من از ۶ ماه به بعد همون کوله بچگونه میبرم بیروت فقط
سامیار از وقتی ۲ماهش شد کوله کوچیک واسه بیرونش گرفتم وسایل ضروریشو میزاشتم اصلا ساک نگرفتم دستم
تا الان الانم که دیگه بزرگ شده وسایلشو میزارم واسه بیرون یدونه پوشک و خوراکیش و میزاره رو کولش
اره خوبه .جایی ادم میره چندساعت میمونه
من وسیله هاشو میزارم تو کوله جایی برم دیگه خیلی وقته ساک نمیبرم
من جای بهام برم ک ساکشو نخام ببرم ساک زیاد جا میگیره ضروری هارو میزارم تو کوله ش میبرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.