وزن نيني هم خيلي خوبه …٦٨٤
چند طبقه پله داريد؟من ٢٧ هفته سرويكسم ٣٩ بود واژينال ….الان اسانسور خونم خراب شده دو هفتست موندم خونه مامانم اينا …دوس دارم عيد تو خونه خودم باشم
قبل سرکلاژ چند بودی !؟
۴۵ خوبه ماشالله
کلا استراحت مطلقی؟
قبل سرکلاژ چن بودی؟چن وقت بعد سونو دادی
ببخشید شما استراحتتون چجوری بعد سرکلاژ؟نسبی یا مطلق
اره فکر کنم از وزن نینی خبر ندارم چقدر باید باشه
طول سرویکس ۴۵افرین چجوری؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.