خانوما سونوم خوبه سرکلاژی ام

تصویر
۸ پاسخ

وزن نيني هم خيلي خوبه …٦٨٤

چند طبقه پله داريد؟من ٢٧ هفته سرويكسم ٣٩ بود واژينال ….الان اسانسور خونم خراب شده دو هفتست موندم خونه مامانم اينا …دوس دارم عيد تو خونه خودم باشم

قبل سرکلاژ چند بودی !؟

۴۵ خوبه ماشالله
کلا استراحت مطلقی؟

قبل سرکلاژ چن بودی؟چن وقت بعد سونو دادی

ببخشید شما استراحتتون چجوری بعد سرکلاژ؟نسبی یا مطلق

اره فکر کنم از وزن نینی خبر ندارم چقدر باید باشه

طول سرویکس ۴۵افرین چجوری؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان یزدان مامان یزدان ۱۱ ماهگی
مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آنیکاوآرکان مامان آنیکاوآرکان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی
مامان بردیا مامان بردیا ۵ ماهگی
مامان گل پسرام 💙 مامان گل پسرام 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرام💑 مامان پسرام💑 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی ۱۳ ماهگی
مامان یاسین مامان یاسین ۴ ماهگی