دختر منم همینجوریه. تو دنیای خودش با مامانم صحبت میکنه. چند نفر دیدن تو این حالت بوده گفتن احتمالا با مامانت تلپاتی داره که حتی اینقدر دوسش داره و عکسشو بغل میکنه می بوسه
بگردمش
دختر منم وقتی۴۰ روزه بود بابام فوت کرد😭🥺 ولی هروقت میریم سرخاک بابام عکسشو بوس میکنه
یبار که رفته بودیم سرخاک بابام
دخترم رف رو سنگ قبر بابام نشست عکسشو بوس کرد منم گوشیمو درآوردم فیلم گرفتم
بعد با عکس بابام حرف زد🥺میگف سلام بابا
من خوبم ..عمو هم خوبه.. انگار بابام داشت باهاش حرف میزد اینم جواب میداد.. وسطا حرف زدناش بوس میکرد عکس بابامو
مو به تنم سیخ شد هم گریه م گرفته بود
بچه ها پاکن بقول معروف تلپاتی دارن
بله منم اعتقاد دارم بچه ها میتونن کسایی که فوت شدن رو ببینن
آخی عزیزممممم
خدا بیامرزه باباتو🖤 🥀
عموی منم شهید شده، دخترم داشت عکسشو نگاه میکرد من داشتم لباساشو عوض میکردم گفت عمو میگه چطوری کوچولو
نورا این دوتا کلمه رو برا اولین بار به زبون اورده بود، هیچوقت اینا رو نگفته بود
آخی یعنی دیده
الاهی
خدا رحمتشون کنه
آخی عزیزم خدا پدرتون و بیامرزه❤️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.