بچم خیلیییییی کم شیر میخوره چیکار کنم😭😭😭😭😭

۱۰ پاسخ

حالا منی ک آنقدر شیر میخوردم تا4سالگی ک مامانم گفت اگر بخوری می‌میری چون مریضم و من ساده گفتم باشه مامان
در حالی ک اگر اینجوری بود خودش هم خدای نکرده میمیرد

بچه منم اینطوریه عزیزم شیر خشک میدی شما چند سی سی میدی

پسر منم دیگه شبا مثل قبل نمیخوره در حد دوتا قلپ

پسر منم همینه

توی سن جهش رشدی اینطوری میشن بچه ها مث اینکه تا نزدیک ۶ ماهگی ادامه داره سعی کن تو خواب بهش شیر بدی یا وقتی گریه‌ش نمیاد و بازی میکنه

صبر کن خودش درست میشه

فک کنم تو این سن همه بچا همینجور بشن
بچه منم الان اینجوری شده

دختر من از سه ماهگی تا پنج ماهو نیم اینجوری بود

دختر منم همینه
من باید راه ببرمش تا بزور ی پنج دیقه شیر بخوره

دقیقا مثل بچه من کلی غصه میخورم

سوال های مرتبط

مامان حسین جون مامان حسین جون ۱۲ ماهگی