۲۰ پاسخ

ایرانی کیلویی ۵۳۰ خریدم

۵۰۰ الی ۶۰۰

اینجا ۱۰ کیلویی از ۲۸۰۰ شروعشه تا ۴ تومن

برنج خوب ۵۰۰ ۶۰۰ هست کیلویی

من ۵۸۰ خریدم

10 کیلویی هاشمی 5 تومن

از ۳۶۰ هست تا ۵۸۰ کیلویی من همیشه ایرانی استفاده میکردم اما واقعا این ماه نتونستم هندی خریدم روغنم کم از برنج نداره

۴۴۰ برنج گِلشاه

سمت ما برنج شمالی از۵۰۰شروع میشه

شوهرم پرسیده بود پنج کیلویی دو و پونصد🤦🏼‍♀️

ده کیلویی سه تومن عنبر بو

من فروختم کیلویی ۳۵۰طارم خالص مال زمین خودمون البته ب یکی از اشناهامون وگرنه بیشتر میفروختم

بهترین برنج رو خریدم نمونه اش توی تمام ایران نیست بخدا

عنبربو خوزستان ۳ و خورده ای هست.

اره کیلو۴۶۰ گرفتیم

۵۷۰۰ 🫠

یه بسته ۱۰ کیلویی شد ۵ و خرده ای لعنت بهشون معلوم نیس مملکتو دارن چیکار میکنن

۴۰۰ سر لاشه

دوماه پیش ، از لایین خریدم کیلویی ۳۵۰

اره یه کیسه ۲۹۰۰شد

سوال های مرتبط