من که نمیپوشم
بیرون فقط
اذیت میشم
من میزنم سینه هام دردمیگیره
وای من هیچی اندازم نیست هر چی میپوشم تنگه دیگه کلا یه ماه هیچی نمیزنم خیال راحت🤣
من قبل بارداری ام تو خونه نمیپوشم کلا با پیرهن نخی ام توخونه چه قبل بارداری چه الان بیرون رفتنی میپوشم نپوش بابا حوصله میخاد بیخیال
بپوشین افتاده نشه بعدا خودتون اعصابتون خورد میشه من شیر سه بچه دادم اصلا نیافتاده سایزم هم ۸۰ بود قبل از بارداری الان هشتادوپنج شدم میپوشم موقع بارداری یه سایز بزرگتر میپوشمحتی موقع شیر دهی میپوشم سنگین میشه باعث میشه بیافته
من نمی پوشم ولی خواهرم میگه آویزون میشه به بچه فشار میاره
نمیپوشم ولشون کن بزار همینجوری آویزون باشن🤣
من که اصلن نمیتونم بپوشم حس خفگی بهم دست میده
من اصلا نمیتونم بپوشم انگاری نفسم میگیره
سایزتون چنده؟؟ افتاده نمیشه بعدش اگ نپوشیم؟؟ من الان75یا80شده فک کنم
من همیشه فقط وقت بیرون رفتن میپوشیدم الانم همینم
من نمیپوشم. وقتی میپوشم نوک سینه هام خارش میگیره
سوتین بارداری بگیر خوبه من استفاده میکنم بعدشم فقط بیرون که میری بپوش داخل خونه در بیارش
من اصلا نمیتونم بپوشم
من اصلا نمیپوشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.