نههه، دقیقا مشکل من حدود دوهفتس دارم باهاش سر و کله میزنم. 2بار آزمایش 4 مرحله ای قند دادم بیچاره شدم ینی بازم 95 بود ناشتام گفت باید زیر 92 باشه
من یه هفته بستری شدم بعد برام زدن چون دیابت بارداری داشتم و انسولین میزدم
دکتر من نوشت برام تاکید کرد برا امپول ریه قند باید زیر۱۳۰باشه
بستگی به نظر دکتر داره باید تحت نظر بزنی من لب مرز بودم چون قرار بود زودتر زایمان کنم دکترم هفته های ۲۸ اینا صبر کرد شاید شرایط بچه بهتر شد و تونستیم بیشتر نگه داریم ولی هفته ۳۳ دیگه قطعی گفت آمپول ریه رو بزن ولی قندتو مدام باید چک کنی
شما هم بدون مشورت پزشک نزن من تازه قندم لب مرز بود تا چند روز حال بدی داشتم نباید چیز قندی بخوری باید راه بری و یکجا نشین نباشی آب زیاد بخوری
من درمانگاه زدم ولی شما اگر قند داری برو بیمارستان بستری شو که مدام خودشون چکت کنن
بستری میشه تو بیمارستان
نه من دیابت داشتم نزدن بعد بستری شدم زیر نظر دکتر واسم زدن تند تند قندمو چک کردن
دو روز بستری میکنن مدام چک میکنن بسته به قند طرف بهش انسولین میزنن
نه ربطی ندارد
اره میشه بستری میشه بیمارستان قندشو چک کنن
بزن هوش مصنوعی جواب میده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.