میگم پلوپز داری ؟ یه کیک ساده و خوشمزه بگم داخل اون درس کنی ، من همیشه درست میکنم
ببین من داخل قابلمه ای ریختم کم بعد یه چیز گذاشتم تهش قالب گذاشتم روش که نچسبه به ته بعد قشنگ شد پف کرد ولی برشته نمیشه فقط سفید میمونه ولی قشنگ میپزه
ی قابلمه بزرگ وردا ی پایه درس کن واسش بزار داخلش قالب و بزار روش
مواد کیک رو بریز تو قابلمه کفش میتونی کمی چرب کنی البته قابلمه نچسب باشه روی شعله پخش کن با شعله متوسط دم کنی هم بزار رو سرش خیلی خوب میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.