از کبابی یه مقدار درشت تر تیکه کن که خشک نشه ....بعدم با پیاز خلال و سس مایونز و زعفرون و سس کچاپ نمک و فلفل و زردچوبه و نمک و روغن مزه دارش کن بزار رو دما ۱۸۰ و نیم ساعت وقتی پخت بزار رو دمای ۲۰۰و ده دقیقه تا برشته بشه این وسط بهش سر بزن تا نسوزه یا نپخته نمونه عزیزم
من با پياز و سير و نمك و زعفرون و ماست و روغن زيتون چند ساعت ميذارم بمونه تو يخچال و بعد ميچينم تو ايرفراير روش روغن اسپري ميكنم با دماي كم و تايم زياد كه مغز پخت بشه مثلا ١٦٠ درجه حدودا ٥٠ مين
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.