۲ پاسخ

از کبابی یه مقدار درشت تر تیکه کن که خشک نشه ....بعدم با پیاز خلال و سس مایونز و زعفرون و سس کچاپ نمک و فلفل و زردچوبه و نمک و روغن مزه دارش کن بزار رو دما ۱۸۰ و نیم ساعت وقتی پخت بزار رو دمای ۲۰۰و ده دقیقه تا برشته بشه این وسط بهش سر بزن تا نسوزه یا نپخته نمونه عزیزم

من با پياز و سير و نمك و زعفرون و ماست و روغن زيتون چند ساعت ميذارم بمونه تو يخچال و بعد ميچينم تو ايرفراير روش روغن اسپري ميكنم با دماي كم و تايم زياد كه مغز پخت بشه مثلا ١٦٠ درجه حدودا ٥٠ مين

سوال های مرتبط