۱۵ پاسخ

ن امسال بلکه بقیه سال هاهم نخریدیم

کو عید؟؟؟
ما تو جنگیم خواهر

اره منم که سفره هم میندازم واسه دل خودمو اولین عید بچم

ن اصن واجب نیست

برای مهمون ن برای خودمون گرفتیم

میوه شیرینی آجیل میخریم برا خودمون
کسی نمیاد خونمون

خیرررررر

هیچ سالی نخریدیم

اره خریدیم

نمیخرم تو غربتم کسی نمیاد خونم خودم میرم شهرستان 🤣

ما زیاد رفت آمد نداریم خیلی کم همیشه آجیل برا خودمون میخریم از وقتی هم دیاکو میتونه بخوره اصلا نمیزاریم‌تموم‌بشه ولی خب زور داره آجیل خدا تومنی بزارم جلو مهمون😂😂

اره همین دیروز اجیل شیرین خریدم کیلویی یک و پنجا بود🥲من اجیل شیرین بیشتر از شور دوست دارم شورم کیلویی ۱۱۰۰ بود
من پنج کیلو گرفتم 😂😂ولی فک نکنم تا عید بمونه هی هرشب داریم با شوهرم میخوریم😂😂البته ک خونمونم مهمون نمیاد اول و اخرش مال خودمونه

کدوم‌عید اخه

ما ک عید نداریم همه هم رفتن شهرستان با این وضع جنگ فک نکنم کسی بخرع آگ بخرنم برای خودشون میخرن

یه مقدار می‌خریم. کسی اومد احیانا داشته باشیم

سوال های مرتبط

مامان ماهور مامان ماهور ۱۸ ماهگی
مامان آرتین و آوین🧿 مامان آرتین و آوین🧿 ۱۷ ماهگی
مامان رادمان مامان رادمان ۱۷ ماهگی
مامان بیبی👼 مامان بیبی👼 ۱۲ ماهگی