۵ پاسخ

چقدر بی نام و نشونه

منم شنیدم بعضی شربتای‌ اشتها بچه هارو عصبی میکنه.

شب بهش بده که بره بخوابه دیگه

من دوماه دکترکیدز دادم و دیگه نمیدم

شربت اشتها روی مغز بچه اثر میزاره مثلا نئوزینک دکتر ب من گف باعث میشه بچه پر انرژی یا حتی بیش فعال بشه و وقتی دختر من میخورد از شدت بیخوابی عصبی میشد

سوال های مرتبط