مامانا بنظرتون اسم رادین قشنگ تره یا رادوین؟

۱۹ پاسخ

رادین

رادین🥹🩵

رادین قشنگه 🥰

رادین

رادین

رادین

هرچی ساده تر قشنگتر رادین بهتره

رادین

رادین

رادین

رادین

رادین

رادین

رادین

رادین

رادین

سلام من میگفتم رادین زیاده نذاریم روی بچه، همسرم میگفت رادوین ولی چون صداکردنش سخت تر بود من زیاد میل نداشتم خلاصه اسم بچه شد رادوین
ببین دوست داری راحت صدا کنی یا کمتر باشه چون رادوین کمتره به نسبت
اسم دخترت چیه؟

رادوين كمتره
رادين راحت تره تو گويش
ببين چى مهمه واست

اروین

سوال های مرتبط

مامان پسرای خوشگلم💞 مامان پسرای خوشگلم💞 ۱ سالگی