سطل آشغال 😐
تو دستمال کاغذی نگه داشتم
هیچی هنو نگه داشتم انداختم تو کشو مونده شاید ببرم دانشگاه یا مدرسه بندازم😂😂حالا نمیدنم واقعیت داره یا ن
نگه داشتم
من یادگاری نگه داشتم . گذاشتم لای دفتر تولد .
نگه داشتم
فعلا تصمیم نگرفتم چیکار کنم😅
بچه اولم تو کاخ شاه زیر ی درختی چالش کردم برا دخترمم وقتی نافش افتاد نگه میدارم تابرم همونجا چال کنم
من میخوام بعد جنگ ببرم بندازم دانشگاه بهشتی دکتر شه بچم😂
تو دستمال نگه داشتم میخوام بعد عید باموهاشو دستبند بیمارستان و پستونکش و قاب بدم درست کنن
نگه داشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.