ناف بچتون افتاد چکارش کردین

۱۰ پاسخ

سطل آشغال 😐

تو دستمال کاغذی نگه داشتم

هیچی هنو نگه داشتم انداختم تو کشو مونده شاید ببرم دانشگاه یا مدرسه بندازم😂😂حالا نمیدنم واقعیت داره یا ن

نگه داشتم

من یادگاری نگه داشتم . گذاشتم لای دفتر تولد .

نگه داشتم
فعلا تصمیم نگرفتم چیکار کنم😅

بچه اولم تو کاخ شاه زیر ی درختی چالش کردم برا دخترمم وقتی نافش افتاد نگه میدارم تابرم همونجا چال کنم

من میخوام بعد جنگ ببرم بندازم دانشگاه بهشتی دکتر شه بچم😂

تو دستمال نگه داشتم می‌خوام بعد عید باموهاشو دستبند بیمارستان و پستونکش و قاب بدم درست کنن

نگه داشتم

سوال های مرتبط

مامان زینب سادات مامان زینب سادات ۳ ماهگی
مامان لیانا جون🍼👶🩷 مامان لیانا جون🍼👶🩷 ۱ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۴ ماهگی
مامان قلب مامان❤️❤️❤️ مامان قلب مامان❤️❤️❤️ ۴ ماهگی