یه سوال مامانا ناف بچتون افتاد چکارش کردین ؟؟

۱۳ پاسخ

من انداختم دور،دوس ندارم یه پوست مرده رو جلو چشمم نگه دارم وبنظرم اصلا درست نیس

با نفرت تمام انداختم دوووور😅
انقد ازون گیره بدم میومد که نگو

من بر‌داشتمش اصن من هیچیشو دلم نمیاد دور بندازم حتی بار اول که ازمایش داد پد خونی پاشو برداشتم نمیدونم دست خودم نیست😐

واسه آروین گم شد تو اسباب کشی
رادوین دارم هنوز تو کمده

هنوز توی کشو هست

نگهش داشتم

ما رسم داره تو سوراخ موش بکنیم میگن بچه مث موش زرنگ میشه

من ناف دخترمو قایم کردم ننداختم این یکی بچم هم همینطور نمی ندازم

ما انداختیم تو مدرسه رسم داریم

ماها اعتقاد داریم هرجا خاکش کنیم بچه همش اونجا میره🤣بعضیا جلو مسجد خاک میکنن بعضیا جاهای مذهبی منم نگهش داشتم هروق صاحب خونه شدیم تو حیاط خودمون خاکش کنم

نگه داشتم قاب بگیرم

یادگاری برش داشتم

ایده عکس ماه‌گرد
ایده عکس تولد
ایده عکس جشن دندونی
ایده عکس ختنه سورون
برای مامانای گل
شما هم عکس  ماه‌گرد کوچولوهاتونو‌  بفرستید تا برای مامانای دیگه ایده بشه🥰

لینک کانال برای عضویت
@qwer1no

سوال های مرتبط

مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان زینب سادات مامان زینب سادات ۴ ماهگی
مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ ۱۵ ماهگی