ناف بچتون که افتاد چیکارش کردین ؟

۹ پاسخ

تست ونافشو دستبند زایشگاه همشونو یادگاری گذاشتم

انداختم دور ولی دستبند و پابندشو دارم
ناف و اون گیره حس خوبی بهم نمی‌داد که بخوام قاب بگیرم

یادگاری نگهش داشتم

جاودانه میکنم

انداختم دور
اهل قاب و این چیزا نيستم

نگه کردم

داغ دلم تازه شد، من نگهش داشته بودم چهار ماه میخواستم قاب کنم، شوهرم اومده انداخته دور هفته قبل خیلی ناراحتم

نگه داشتم یادگاری

نگه داشتم
میخوام قابش کنم

سوال های مرتبط