۱۱ پاسخ

برا من تلخ نیس بدمزس ی جوریه حالمو بهم میزنع مخصوصا بد خوردن چیزای شیرین

آخ آخ من همچنان درگیرشم واقعا رو مخمه😩😩

همیشهههههه
بخاطر همین حالت تهوع میگیرم
آدامس میخورم

هم هفته شما بودم آره، خیلی اذیت بودم، خشک و تلخ الان کمتر شده

مسواک میزنم مرتب
پرتقال نمیخورم
ترشی هم ترک کردم با اینکه خیلی دوست دارم

من اره هنوزم گاهی اینجوری میشه

منمممممممم😢😢😢

آدامس لیمو نعنا یا همون موهیتو

منم 😩

اره🥺 فقط ادامس جواب میده برای من

مال من تلخ تلخه شیرینی میخورم تلخ تر میشه

سوال های مرتبط

مامان بیبی مامان بیبی هفته سی‌ام بارداری
مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دیار🌱✨ مامان دیار🌱✨ هفته بیست‌ونهم بارداری