برا من تلخ نیس بدمزس ی جوریه حالمو بهم میزنع مخصوصا بد خوردن چیزای شیرین
آخ آخ من همچنان درگیرشم واقعا رو مخمه😩😩
همیشهههههه
بخاطر همین حالت تهوع میگیرم
آدامس میخورم
هم هفته شما بودم آره، خیلی اذیت بودم، خشک و تلخ الان کمتر شده
مسواک میزنم مرتب
پرتقال نمیخورم
ترشی هم ترک کردم با اینکه خیلی دوست دارم
من اره هنوزم گاهی اینجوری میشه
منمممممممم😢😢😢
آدامس لیمو نعنا یا همون موهیتو
منم 😩
اره🥺 فقط ادامس جواب میده برای من
مال من تلخ تلخه شیرینی میخورم تلخ تر میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.