من چهار ماه استفاده کردم بعد الان یکی خریدم
ولی پیرکس چون بو نمیگیره فکر کنم تا ۶ ماه هم طوری نیس
سهچهار ماه یه یار اگه پلاستیکیه
من شیشه ای بی بی لند دارم با سه تا بی بی لند پلاستیکی فقط یکشو میخوره اونا شب ها فقط
اگه جنسش شیشه ای که فقط سرشیشه رو عوض کن
اگه پلاستیک هر ۴ ماه یه بار
من پیرکس استفاده میکنم هروقت بشکنه😅😅سرشیشه روهم هردوهفته یبار
سلام مامانا خدا قوت
من در روبیکا کانال اسباب بازی فروشی دارم
با قیمت های خیلی مناسب
اگر مایل بودید از کانال دیدن کنید، قیمت هارو مقایسه کنید 😍❤
ایدی کانال: hakankocholo 1404
ممنون میشم حمایت کنید🙏🏻
منی که ۶تا شیشه خریدم تا به الان🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.