من سیشه عوض نکردم فقط شر شیشه نمیشه ک هر ۳ ماه اونت خرید بخداا
من شیشع رو عوض نکردم
ولی سرشیشه هر ۳ ماهه
الان یکی جدید انداختم
شیشه هم ایشالا ۶ ماهگی جدید میگیرم
من دخترم تز اول سه تا شیشه داشت
یه اونت
یه دکتر براون
یه چیکو
هیچکدوم رو عوض نکردم چون واقعا گرون شده دخترمم عادت کرده به اینا شیشه ایرانی نمیگیره
فقط سر شیشه هاشو عوض کردم
و هردفعه استفاده میکنه با مایع استریل شیشه شیر هربار ضدعفونی میکنم
هر ۳ ماه
دیروز عوض کردم😂
من که هنوز عوض نکردم🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.