۵ پاسخ

یدونه تو داشبورد ماشین یدونم خونه مامان و مادرشوهر میذارم زاپاس

ن‌ در نهایت براش میخام یادگاری‌نگه دارم

مال دخترمو دیروز عوض کردم قبلی رو قشنکگگ شستم توش اب میذم بخوره.سالم بود چون سه ماه شد عوصش کرذم.من نمیندازم برا وقتیایی نیاز میشه

سوراخشو بیشتر کردم برا حریره و ابمیوه 😂

کمک میکنم برای هر سنی بازی های آموزنده پیدا کنی و به خلاقیت و هوش فرزندت کمک کنی

لینک کانال روبیکا:

@kudakkhalagh20

آیدی بنده در روبیکا

@Ocean2812

سوال های مرتبط