چه شیشه شیری بخرم

۴ پاسخ

اونت عالیه

بیبی لند بگیر خواهر .خیلیل ملیونی خریدن اونت و ‌دکتر براون اما بچه تو دهنشم نکرده ..بیبی لند رو همه بچها میگیرن قیمتشم بهترینه

بستگی داره اگر قصد شیرخشک دادن داری دکتر بروان خیلی خوبه
اما اگر فقط میخوایی بگیری که محض خاطرجمعی داشته باشی بیبی لند بگیر که خیلی هزینه نکرده باشی

اونت ۱۲۵ میل هلندی سوپاپ دار

سوال های مرتبط

مامان سپنتا🌹 سورنا🌹 مامان سپنتا🌹 سورنا🌹 ۱۳ ماهگی