۵ پاسخ

واااای دندون درد تو بارداری بدترین چیزی هست که میتونه اتفاق بیفته

عزیزم تو سه ماهه وسطی میتونی کارای سبک انجام بدی بدون عکس برداری

وای من دارم از دندون درد میمیرم

عزیزم میتونی نیاز به حسی مخصوص بارداری داری که داروخانه ها دارن
به دکتر دیگه مراجعه کن

منكه خدايى بى حسى ميزنم هروقت كه دندون دردميشم چون طاقت دردشواصلاندارم

سوال های مرتبط