۷ پاسخ

ان ان بزن

روزی یبارم توی اب صابون میشونمش

دختر منم خیلی بد سوخته بود من روغن نباتی زدم پوشکشم نکردم ی دورروز کامل اینجوری کردم خوب شد الان امشب پوشکش کردم باز موقع خواب بازش میزارم

ان ان بزن

فک کنم قارچ شده کلوتریمازول یک درصد موضعی بگیر بزن

بشورش با اب و صابون بچه،کالاندولا بزن زیاد زیاد
زود خوب میشه

سوخته کرم فیروز زینک اکساید عالیه فوری خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان نویان مامان نویان ۱ سالگی