سلام
خورون نارگیل در بارداری ضرر نداره؟

۲ پاسخ

عزیزم نارگیل ویتامیل آ داره براهمون مضره تو سه ماهه اول

ن خیلیم خوب مخصاصا آبش

سوال های مرتبط

مامان محمد جواد مامان محمد جواد روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق🤰🏻 مامان فندق🤰🏻 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نی نی 🫒✨ مامان نی نی 🫒✨ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندوقی مامان فندوقی هفته بیست‌ویکم بارداری
زهرا 🙃... زهرا 🙃... قصد بارداری
مامان پندار مامان پندار هفته هفتم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته شانزدهم بارداری
مامان دخترم 👶🎀💕 مامان دخترم 👶🎀💕 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌ودوم بارداری