۱۱ پاسخ

چ روزای خوبی داشتیم همشونو جا گذاشتیم
همین چیزای ساده امنیت بود خدا نکنه مثل سوریه بشیم

خدایازودتردرستش کن توبسازکه توبسازی قشنگتره

دلم یه حالی شد از این عکس ،از شلوغی پارک،،

چه جای قشنگی چه حس قشنگی داره عکس😍

😂😂
عزیزممم🥲 بله الان هر کی میفهمه ارامش و امنیت یعنی چی
انشالله که حق پیروزه ، شک نکن ، آرامش دوباره برمیگرده بهمون عزیزم💚

بخدا منم🥲

ااا پارک جهانشهر

سیزده بدره ؟

من با ریتم خوندمش 😬🤣🤣🤣

منم همین طور🥺💔

انشاالله به زودی این آرامش نصیب دل همه هم وطنان عزیزم میشه ❤️

سوال های مرتبط

مامان ملکه ی خرگوشا مامان ملکه ی خرگوشا ۵ سالگی
مامان ملکه ی خرگوشا مامان ملکه ی خرگوشا ۵ سالگی
مامان رایان♥جانان مامان رایان♥جانان ۵ سالگی
مامان ملکه ی خرگوشا مامان ملکه ی خرگوشا ۵ سالگی