۲۱ پاسخ

چه عجیب

خب بکش منم تفریحی میکشم نمیزارم وابسته بشم

من عاشق پفکم سیگار چیه تلخ😃

از حس و حالت بگو😂

من چند باری کشیدم
عادت ندارم بهش
ولی حالم خیلی بده بود اون موقع

دندونات و نفست خراب و بدبو و زرد میشه. پوستت چروک میکنه. ریه ات بفنا میره. بجاش تخمه بشکن

من پارسال یه دونه از جیب شوهری برداشتم کشیدم
خدارو شکر بی جنبه نبودم
😂

سیگار چیه بابا حالم از بوش به هم میخوره یکسره تو خیابون اونایی که میکشن رو فحش میدم عزیزم نکش ضرر داره سم خالصه و فکر نکن که با یه بار کشیدن وابسته نمیشی

منم همینطور. تا حالا هم نکشیدم ولی انقدر بار روی شونه هام زیاده حس میکنم باید بکشم ولی روم نمیشه برم بخرم . شوهرم مشکلی نداره ولی دوست دارم رومون تو روی هم باز بشه اگه من بکشم اونم میکشه

من که باید برم کمپ😅

نکش خوب نیست ضررش بیشتره

دقیقا منم بعضی وقتاتوفکرشم

امتحان کن اما بعید میدونم خوشت بیاد

چه باحال منم واقعا دوس دارم بکشم البته تفننی. پسرم آسم داره برااون بیخیالش شدم

وای منم همین جورم..
فکر کردم فقط من اینجوری ام 😁

خب یه بار بکش

بیا باهم بکشیم من دارم میکشم🤌🏻🤭

خب بکش 😐😂

خوب ی دونه بکش

ولش کن بابا برا ریه بده

یدونه بکش دیگه

سوال های مرتبط

مامان آرشا و آیهان مامان آرشا و آیهان ۵ سالگی
مامان ملکه ی خرگوشا مامان ملکه ی خرگوشا ۵ سالگی