بگو عزیزم
بگو میبینم
اشکال نداره ولی وقتی تنبیه میکنم یکم ک میگذره بغلش میکنم... ببین انقد گریه میکنه ن از درد تنبیه از اینکه توقع نداشته
ازش عذرخواهی میکنم
ومیگک چرا زدم
اما ن زیاد ها... مثلا ی صورت اینا بژنم.. مثلاا دست پا باسن... ن با همهزورم چون لاغر وضعیفه... همقند بدونه دارم تنبیه میکنم. ی برگه بزن ب دیوار.. هر بار میزنی ی خط بکش.. بعد از خجالت اون برگه کمتر کتک میزنی... سعی میکنی زیاد نشه... ب نظرم چون شاغلی و۳ بچه داری وخیلی کارت سخت هست...شاید مجبور باشی آرامبخش استفاده کنی... ب خاطر خودت، بچه هات .. بچه بی دفاعه.... نمیتونه اون لحظه کاری کنه وقتی داره کتک میخوره .
و معلومه از اینکه کتک میزنی ناراحتی... ب نظرم بر دکتر قرص بگیر وبخور... راحت میشی
خواهر منم شده گاهی اوقات کتک بزنم اما شدید نیست در حدا زدن رو باسن...لی خب اون یه ساله رو نزن خدایی کوچیکه
تأیبد نمیکنم کارتو اما برا منم پیش اومده که کتک بزنم.. بیخیال دیگه؛ ما هم آدمیم به هرحال. بعدن از دلش دربیار و جبران کن براش
ببین من خودم از پدرم کتک خوردم
یادمه بعد کتک گریه میکردم و میخواستم بمیرم و برم پیش مادربزرگم که میگفتن واقعا دوستم داشته
حس میکردم بود و نبودم براشون مهم نیست و اصلا دوستم ندارن
اگه تنبیه هم کردی بعدش تحقیق کن ببین چجوری میتونی بهشون حس ارزش مند بودن بدی
محبت شنیدنم خوب نیست . چون بچه یاد میگیره تنبیه بشم اشکالی نداره بعدش بهم محبت میکنن
بچه ها یوقتایی باید کتکو بخورن
اره عزیزم
چیشده گلم
بگو گلم
بفرما
در مورد چی 🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.