۵ پاسخ

ایورامی برا گلو درد . و سرفه . واسه گرفتگی هم من سیترریزین میدم

پلارژین بنفش

بالای ۵ سال کوریزان

من فقط پلارژین میدم مگه اینکه آنتی بخواد

اسپری بینی بزن
بعد اکر سرفه داره پلاژین
اگر آب ریزیش داره کوریزان سرما خوردگی بده

سوال های مرتبط

مامان 💙💙گل پسرا مامان 💙💙گل پسرا ۵ سالگی
مامان سید مامان سید ۵ سالگی
مامان آرشا و آیهان مامان آرشا و آیهان ۵ سالگی