از این دوتا کدوم یکیش بزنم؟؟
فرزند پروری. بچه. پوشک. شیرخشک

تصویر
۸ پاسخ

هیچ کدوم😁

بنفش

طلایی
تاپیک های من دیده نمیشه میشه سر بزنی🤗

اون طلاییه مارک خوبی نیس بنداز بره لاکش کیفیت نداره به دوساعت نشده لب پر میشه

بستگی داره ب پوست دستت اگه سفیده طایی بزنی خیلییی ناز میشه اگ سبزه ایی بنفش بزن

بنفش😍

بنفش💜

طلایی

سوال های مرتبط

مامان اهورا مامان اهورا ۱۵ ماهگی
مامان 🐼پانداکوچولو🩵 مامان 🐼پانداکوچولو🩵 ۱۷ ماهگی