بچها فرنی با اب و شیرخشک چجوری درست کنم؟؟؟

۶ پاسخ

یه قاشق آرد برنج با آب بزار بپزه بعد غلیظ شد ۳۰سی سی شیر خشک بهش اضافه کن

من یک قاشق ارد برنج یکم تفت میدم تا خامیش بره بعد یک لیوان اب سرد جوشیده اضافه میکنم با یک کوچولو شکر و کمی کره پاستوریزه هم میزنم بعد غلیظ که شد زبر میدارم شیر خشکش هم ۳۰ سیسی درست میکنم باهاش قاطی میکنم دیک غلظتش با شیر خشکش تنظیم میکنم ،شیر خشک اخر میریزم چون نبایذ حرارت بخوره

من اینجوری درست میکنم

تصویر

یه قاشق فرنی رو با کمی آب مخلوط کن بذار رو شعله ملایم آروم هم بزن تا یکم خودشو بگیره بعد که خودشو گرف فرنیتو بذار یکم از داغی بیافته از اون طرف شیر خشک درست کن بعد که فرنیت از داغی افتاد بهش اضافه کن

اول جدا از حرارت آرد برنج رو با آب جوشیده مخلوط کن بزار حرارت قوام بیاد بعد بزار کنار خنک شد شیر خشک آماده شده اضافه کن بعد بده بخوره

دکتر دختر و پسر من که کاملا تاکید میکرد با شیرخشک درست نکنم

سوال های مرتبط