۷ پاسخ

نه یه صداهایی درمیاره ولی اینارو نمیگه

😂😂😂ن بابا

مال من فقط جیغ میزنه اونم بعضی وقتا

ماما
بابا
آدا

والامن رفته 7دوروزه هیچی نمیگه تازه نه هنوز کامل نمیشینه چهار دست وپام نمیره

پسر من میگه آقا

گریه کردنی ماما و سفره رو باز کردنی ممه میگه

سوال های مرتبط

مامان بچه هام❤️❤️ مامان بچه هام❤️❤️ ۱۵ ماهگی
مامان 👶هینا👶 مامان 👶هینا👶 ۹ ماهگی
مامان آراد کوچولو مامان آراد کوچولو ۱۳ ماهگی
مامان دلوین🤍 مامان دلوین🤍 ۱ سالگی
مامان مامان خوشگلا مامان مامان خوشگلا ۱۳ ماهگی
مامان ایلماه🪺🐣🩷 مامان ایلماه🪺🐣🩷 ۱۲ ماهگی