خانما گوش دختراتون رو کی سوراخ کردین 🩷🤱

تصویر
۸ پاسخ

۳ ماه و نیمه بود
کلا ۳ ماهگی عالیه

من دو هفته س سوراخ کردم خداروشکر خوب شده

۲ماهگی

این یکی رو خودم سورلخ میکنم با انژوکت

من ده روزگی سوراخ کردم چون نرم بود گوشش اصلا احساس نکرد

ای خدا نی نی خوشگل😍🫀
مبارکت باشه پریا جانم ایشالا قدمش پرخیر وبرکت باشه جانم😍😘😘

با دستگاه یا انژیوکت سوراخ کنیم بهتره؟

من تا ۱سالگی نمیکنم دلم نمیاد

سوال های مرتبط

مامان زینب مامان زینب ۸ ماهگی
مامان لیوین🩷 مامان لیوین🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان سامیار و دلسا مامان سامیار و دلسا ۵ ماهگی