۳ ماه و نیمه بود
کلا ۳ ماهگی عالیه
من دو هفته س سوراخ کردم خداروشکر خوب شده
۲ماهگی
این یکی رو خودم سورلخ میکنم با انژوکت
من ده روزگی سوراخ کردم چون نرم بود گوشش اصلا احساس نکرد
ای خدا نی نی خوشگل😍🫀
مبارکت باشه پریا جانم ایشالا قدمش پرخیر وبرکت باشه جانم😍😘😘
با دستگاه یا انژیوکت سوراخ کنیم بهتره؟
من تا ۱سالگی نمیکنم دلم نمیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.