گوش دختراتون کی سوراخ کردین بهترین زمان کی هس؟

۱۱ پاسخ

منم هنوز سوراخ نکردم .احتمالا بزارم ۳یا۴ماهه بشه

۶ماه ب بعد بهترین زمان

من دختر اولم ده روز بود از هر گوشش دوتا سوراخ کردم

من هنوز سوراخ نکردم شوهرم میگ زوده 🤦‍♀️🤦‍♀️

۵ماهگی

من 4 ماهگی، خیلی اذیت شد🥺

من دخترعموم سوراخ میکنه. منتظرم جور بشه برم. الان دخترم 70 روزشه

من اصلا سوراخ نمی کنم، میذارم خودش بزرگ شه هروقت دلش خواست

۴۰روزگی

من رفتم گوشواره خریدم دکترش میگه بزار ۳،۴ساله شد خودش تصمیم بگیره☹️

من ۳ماهگی اذیتم نشد

سوال های مرتبط

مامان لیوین🩷 مامان لیوین🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان لنا🐣💛 مامان لنا🐣💛 ۱۳ ماهگی