۳ پاسخ

من میذارمش رو شونم آروغشومیگیرم بعدبه پهلو میذارمش بخوابه

تو خواب اصلا آروغ نمیگیرن 😑چند دقیقه بقلش کن بعد روی پهلو بخوابه

ن اما حتما نیم ساعت عمودی بغلش کن
اگه نکنی رفلاکس میگیره و کولیک
خیلی تاثیر داره

سوال های مرتبط

مامان محمدماهان🫧💚 مامان محمدماهان🫧💚 ۱۲ ماهگی