#جیش#پوشک
#بیادیگه
مامانا لطفا جواب بدین

تصویر
۵ پاسخ

گوشتاش اگه پخته دربیار بعد بریز زودپز

گوشت هاش رو جدا کن اگ پخته چون همش ریش ریش میشه تو زودپز

بيست ديقه

اره بذار

اره نیم ساعت یه ساعت بزار بپزه

سوال های مرتبط

مامان جوجـــه🐣 مامان جوجـــه🐣 ۳ سالگی