۷ پاسخ

اسپری پینو بیبی بگیر شاید رفت

تنها راهش اینه خیسش کنی روش جوش شیرین بزنی و با دستت پخش کن بذار یه ربع بمونه بعدم با مایع لباسشویی بشور

فقط اون قسمتو بنداز تو محلول جوش شیرین و سرکه بذار یه ساعت بمونه یا اگه سیف جوش‌شیرین داری بزن

خوب نشه فک کنم دیگه تو خونه بپوش برا بیرون نپوش

با صابون بچه بشور ببین نمیره

فکر نکنم

اینجوری شده دو جا از شومیزم😭

تصویر

سوال های مرتبط

مامان بردیا مامان بردیا ۳ سالگی
مامان دریا مامان دریا ۲ سالگی
مامان روشا🎀💖👑 مامان روشا🎀💖👑 ۳ سالگی