۷ پاسخ

وااای من بخاطرزردی گرمی نمیخوردیم بخاطرحساسیت پروتیئن گاوی کلی چیزدیگه نمیخوریم فقط ی مرغ مونده بود اخرم شیرم اینقد کم شد شیرخشکی شدبچم البته من زریش تا۴۰ روز موند خیلی اذیت شدم اخرم شیرم جاری نشد ک نشد.....

والا منم همین مشکل دارم
تا الان فقط مرغ اب پز
گوشت گوسفند
ماهی
سیرابی
برنج
موز
اب
چای کمرنگ
یه بار ماکارونی
سیب زمینی پخته
خوردم دیگه چیزی نخوردم
لبنیات و تخم مرغ و ...‌ نخوردم فعلا ترسیدم

سردی اصلا به هیچ وجه
حبوبات تا چهل نه
سه شیره بخور با ارده ،تخم مرغ محلی نیمرو شده با روغن حیوانی، گوشت خروس و گوسفند ،تو برنجت زیره باشه

سالاد ک خوبه بخور فقط بعدش چایی نبات بخور سردیت نکنه بچه دل درد ش

پس چی بخوریم😬😬😬😬هرچی ک میخواییم بخوریم میگن نفاخ

من سر همینا میخوام شیر خشک بدما 😂

گوشت بخور مرغ بخور اب هویج بخور

سوال های مرتبط

مامان مهبُد و مهوا مامان مهبُد و مهوا ۲ ماهگی