۵ پاسخ

والا همه چی میخورم جز چیزای نفاخ

من ده روز اول
کاچی
ابگوشت بدون رب
سوپ بدون رب
پیاز سیر اینا رو هم نخوردم اگ برنج هم میخاستم بخورم زیره کوهی مامانم داشت میریخت روش میخوردم

من همه چی میخورم ، فقط غذاهای نفاخ رو یکم حواست باشه

من آبگوشت بدون حبوبات.کباب ماهیتابه ای.

من فقط آبگوشت و سوپ خوردم تا بخیه هامو کشیدم

سوال های مرتبط

مامان نورِ زندگی🤍 مامان نورِ زندگی🤍 ۱۲ ماهگی