۴ پاسخ

بادیان رومی

بومادران

خارمریم

تخم گشنیز

تخم شوید

زیره سیاه

زیره سبز

تخم شنبلیله

تخم ریحان

رازیانه

صبا جان خوبی نی نی خوبه؟

کلسیم و ویتامین هم بخور تا بدنت کم نیاره

اول از همه عزیزم صبور باش صبور صبور
من تا الان ک الانه هنوز استرس شیرمو دارم بعضی وقتام کم میارم ولی به نسبت روزای اول بهتر شده
من قرص لاکتاول با قطره شیر افزا میخورم
شیره ارده خیلی خوبه
عسل
مایعات فراوان
شیرینی
کنجد
خرما
بادوم درختی
وعده های غذا جا ننداز
ی دمنوشم خودم ترکیبی درس کردم یعنی چیزایی ک میگفتن باعث افزایش شیر میشه گرفتم قاطی کردم با نبات دم میکنم میخورم
تو حموم زیر اب گگرم هم ماساژ بده
بچه مک بزنه
و اما مهم ترین بخش این ماجرا ک برای مادرا مخصوصا ماه های اول کم یابه خواب خواب خواب و نداشتن استرس

سوال های مرتبط

مامان نورِ زندگی🤍 مامان نورِ زندگی🤍 ۱۲ ماهگی